Nieuwe manier van telefonisch vergaderen

Bron: GIC

Deze week is onder de naam newConference een nieuwe manier van telefonisch vergaderen geïntroduceerd.

Wie bekend is met telefonische vergaderdiensten weet dat het organiseren ervan een omslachtige klus is. Er moet ruim van tevoren worden gebeld en gepland. Als de vergadering op het laatste moment niet door gaat of als deze moet worden verschoven dan moet er wederom contact worden gezocht met de helpdesk. Als de meeting alweer is vergeten volgt er een nieuwe kater in de vorm van een stevige rekening.

Het zijn deze ongemakken die NewTelco, het bedrijf achter newConference, er toe hebben gebracht de nieuwe dienst te ontwikkelen. NewConference kan door iedereen altijd, overal en zonder abonnement worden gebruikt. De dienst werkt zo eenvoudig dat hulp door operators niet nodig is.
Eveneens uniek aan newConference is dat (desgewenst) de status van de vergadering via het internet real time kan worden gevolgd: een overzichtelijk webscherm toont welke deelnemers zijn ingebeld en hoe laat. Het gebruik van deze extra functie is geheel gratis.

NewConference is behalve eenvoudig ook zeer voordelig in het gebruik. De kosten bedragen voor elke deelnemer 18 cent per minuut (inclusief BTW). Deelnemers betalen alleen voor de werkelijke vergadertijd. Toegang tot de dienst verloopt via het nummer 0900-1460. Deelname vanuit het buitenland is ook mogelijk.

NewConference is een dienst van het Groninger telecombedrijf NewTelco. Diensten van NewTelco onderscheiden zich door een unieke combinatie van telecommunicatie en internet.

Meer informatie over NewTelco en newConference is te vinden op www.newtelco.nl en www.newconference.nl.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *